Iklan

Gambar Pilihan

Gambar Pilihan
9

Rabu, 13 Februari 2008

Rahsia Dara Wanita..Apakah Pentingnya Dara Itu?? Rahsia Mengenal Dara Wanita!!

PERHATIAN PENTING

Artikel ini TIDAK SESUAI untuk mereka yang ingin mengambil kesempatan!

Ia mengenai perihal wanita dan daranya.. Sekarang ini sudah banyak produk di pasaran seperti Ayuzip V-Gin, Jamu Mak Dara, Teh Herba Mas Cotek dan pelbagai jamu lagi yang dikatakan dapat merapatkan dara wanita. Walaupun banyak testimoni pelanggan, keberkesanannya masih diragui. Mungkin kepada psikologi pengguna.
Jadi, apakah pentingnya dara atau “HYMEN” wanita tersebut? KEPERAWANAN sebenarnya merupakan ‘lambang‘ kesucian seorang wanita. Malah, setiap lelaki sentiasa mengharapkan wanita yang dinikahinya akan memberi ‘tanda kesucian ini’ pada malam pertama mereka melakukan hubungan kelamin. Namun begitu tidak kurang juga yang tidak kisah lebih-lebih lagi sekiranya mereka inilah yang menjadi raja merosakkan wanita.
Tidak semua wanita di zaman sekarang ini mampu berbuat demikian kerana selaput dara yang mereka miliki mungkin telah ‘ditebuk tupai’ atau terpecah semasa melakukan aktiviti lasak seperti berkuda atau menunggang basikal. Ada juga yang menyalahkan lelaki kerana menggoda atau memaksa mereka. Ini banyak terjadi di kalangan remaja kita sekarang ini yang hidup di kota akibat dari pergaulan bebas tanpa batas. Keadaan ini lebih menular di kalangan MINAH REMPIT!


REMAJA MELAYU PELAJAR IPTA BERLAKUAN BEBAS!! MERABA KAIN TEMAN WANITA!

Akibatnya, ramai wanita yang ‘hilang dara‘ dan ingin ‘mengembalikannya’ supaya rahsia itu tidak diketahui bakal suami, sanggup mendapatkan khidmat bomoh. Rawatan yang pada asalnya bertujuan merawat sistem peranakan lebih-lebih lagi bagi yang kerap melahirkan anak dan ‘mengencangkan’ semula alat sulit, bertukar menjadi rawatan menutup rahsia. Dengan bayaran sekitar RM150 hingga RM900 seorang bergantung kepada teknik rawatan, kesucian dan permata yang hilang dek ketelanjuran bersama teman lelaki pada masa lampau didakwa mampu dikembalikan. Bakal suami dikatakan tidak dapat menghidu perbuatan itu kerana alat sulit yang sebelum ini ‘hancur’ dapat dibaikpulih seperti seorang dara. Namun begitu, banyak juga yang tertipu. Lalai dikuasai ilmu pengasih Si Bomoh, sehingga mereka pula “diroket” oleh nafsu rakus jantan pawang tadi. Yang paling baik ialah wanita menidakkan segala pujuk rayu lelaki tersebut dan memelihara diri dari duduk berdua-duaan sahaja.

Terdapat banyak cara untuk mengetahui sama ada pasangan anda atau anak perempuan anda masih dara atau tidak. Ini amat penting sekiranya dara adalah penting bagi seseorang pria atau lebih-lebih lagi bagi seorang bapa atau ibu yang amat risau terhadap keadaan gadisnya yang duduk jauh di Institusi Pengajian Tinggi Awam atau IPTA dan juga universiti swasta, yang entah bagaimana pergaulan meraka. Jawapan anda kini sudah terjawab dengan terbitnya sebuah ebook khas..Ebook khas ini telah diterbitkan untuk membongkarkan rahsia mengenal dara melalui rambut, dahi, mata, bibir, pipi, hidung, leher, telinga, buah dada, tangan ( tapak & jari ), tumit, pinggul & alat sulit. Sebahagiannya disertakan gambar dan ada sesetengahnya tidak disediakan gambar diatas sebab-sebab tertentu. Jika anda bimbang tidak menentu, mengapa tidak lihat kandungan ebook ini dengan lanjut? BACA EBOOK - KLIK GAMBAR DIBAWAH.

Tiada ulasan:

Iklan

IPMart Online Shopping
Belian dalam RM

Jom Borak


Free chat widget @ ShoutMix

Kerana Agama...

Kerana Agama...
Imam Nawawi