Iklan

Gambar Pilihan

Gambar Pilihan
9

Isnin, 12 Mei 2008

9 Perkara Yang Tidak Boleh Di Bincang Dengan Lelaki

Bukan senang nak bina hubungan yang bahagia. Banyak yang korang mest buat. Termasuk dalam bende ni adalah soal apa yg harus dan tidak harus diciterkan kat pasangan korang. Bende ni semua akan menyusahkan diri org jugak.:-x
Korang bace sendiri kat bawah ni:

1.Jangan cerite tentang lelaki lain yang dalam diam-diam mencintai korang.

2.Membenci ibunye. Memang lelaki pantang.

3.Cerite tentang kecurangan yang korang buat belakang lelaki tu.

4.Jangan jugak cerite tentang keburukan kawan baik lelaki tu. Kawan tu penting bagi mereka.

5.Jgn membanding2kan dia dulu dengan sekarang, lagi-lagi tentang kegagahannyer. Buruk padanyer.

6.Jangan buat dier patah semangat terhadap pekerjaan yang dia lakukan. Sebaliknyer cubela bantu.

7.Bercerai. Memang satu perkataan yang lelaki takleh dengar. Elokla dihindarkan.

8.Kalau anda pendapatan melebihinya. Jangan la nak diperbesarkan. Bende tu akan menyinggung perasaan dier.

9.Bile jumper ngan teman lelaki lamer. Tak payah la terlalu ghairah dan takyah la diceritakan perasaan tu kat dier. Bender tu bukan lamer.

Tiada ulasan:

Iklan

IPMart Online Shopping
Belian dalam RM

Jom Borak


Free chat widget @ ShoutMix

Kerana Agama...

Kerana Agama...
Imam Nawawi