Iklan

Gambar Pilihan

Gambar Pilihan
9

Jumaat, 9 Mei 2008

Surat Dari Anak Yang Dah Tak Nakal

Mak.....
Terlalu bosan rasa duduk membilang hari.....
Dah hampir sepuluh bulan mak pergi,
Rasanya baru semalam mak peluk kiter kan sejuk syahdu masih terasa lagi
nih....


Mak tau tak.....

itu lah pertama kali mak peluk anak mak yang nakal ni sejak kiter
dewasa.....
dan itu juga terakhir kali nya.
Emmmm...rupanya mak dah tau mak nak pergi jauh.....
nak tinggal kan anak2 mak..... nak tinggal kan dunia fana ni.....


mak macam dah sedia.....

Seminggu sebelum tu.....
mak dah menganyam tikar mengkuang 3 helai.....
Akak kata sampai ke pagi mak anyam tikar tuu....
tanpa rasa mengantuk, tanpa rasa letih.....
kakak pun rasa hairan.....
mak tak penah buat gitu.....


Nak baca kisah seterusnya? Klik di sini.



P/S: surat ini berjaya 'menyentuh' banyak hati...selain mampu mengingatkan jasa

ibu kita di Malaysia , ia mampu menaikkan semangat kita utk terus berusaha
dalam lapangan masing2,dgn izin Allah s.w.t. InsyaAllah..


Juga sesuai dihadiahkan kpd anak2(bg yg sudah memiliki cahaya mata) supaya

anak2 kita sentiasa lembut hatinya kesan daripada mmbaca surat ini
,insyaAllah. .

Tiada ulasan:

Iklan

IPMart Online Shopping
Belian dalam RM

Jom Borak


Free chat widget @ ShoutMix

Kerana Agama...

Kerana Agama...
Imam Nawawi